2 Haziran 2013 Pazar

Yüreğimden Süzülen Nağmeler - Seçme Şiirler


Aşk Meşk Anatomisi

yürekte doğuyor, yürekte ölüyor
sürgünlere gitti canan

gelişi; 'hoş geldi,sefa getirdi'
gamzeler, gülümsemeler, sıcacık eller
gel de SEVME

_______________

ya şimdi, ya gidişi
kahır
hüzün
yalnızlık
gözyaşı
koca bir hiç
gel de SEV

İlkay Coşkun

2006
___________________________________________________

Şaşarım

dün
sevda sözcüklerini
dillerinden düşürmeyip, hatmedenler
-

bu gün
ayrılmanın verdiği hazzın
duasındalar


İlkay Coşkun
2006

___________________________________________________

İki Gönül

“İki gönül bir olunca,
samanlıklar seyran olur” derler

İnanmam, bu eskidenmiş

gönüller var da ortada
seyran olacak samanlıklar nerde?

diyelim ki samanlıklarda var
samanlığa “buda yeter” diyecek aşık nerde?

 
İlkay Coşkun
2006

___________________________________________________


Aşk Dilencisi

çarmıha gerilmiş bedenim
içimde orman yangınları
alev alev yanıyor
gönül kapımda yeller esiyor
yakalasam bir çalanı

gözyaşları mı,yüreğime damla damla akıttım
katık yaptım özlemlerimi,hasretlerimi
dudağıma mey oldu aşkımız
harap etti sensizlik beni
dumanlandı bedenim

baktım olmayacak
sırtlandım sevgi sözcüklerini
gecenin zifirine adını yazdım
fener ettim, güneşi ayı
yıldızları çuvalıma doldurup
dilenci oldum yollarda

İlkay Coşkun
2005
___________________________________________________

Yüreğimin Karası

hakkında düşündüklerimi;
bir bilsen
bir okusan
bir duysan
bir dinlesen
yüzüme değil,
yönüme bile bakmazdın

.....
 
İlkay Coşkun
2005 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder